UKK, osa 2: ”Miksi pitäisi ostaa just sulta?”

Miksi sun pitäisi ostaa sanallista viestintää minulta?

Voisin linkata työnäytesivulle tai CV:hen, mutta kirjoitan mieluummin fiilispohjaisen blogipostauksen. Olenhan sentään humanisti.

No, miksi pitäisi ostaa?

Vilpittömyys

Ajatteletko, että copywriter tulee tökkimään tekstejäsi punakynällä? Kirjoittelee jotain taiteellista yläpilveä? Noups, huoli pois. En toteuta omaa visiotani, rahastusretkeä tai digitaalisen maailman kielenhuoltoprojektia.

Teen tätä työtä sinulle ja minulle, kummankin hyväksi ja iloksi. Liiketoiminnan parantamiseksi. Rakkaudesta sanalliseen ilmaisuun ja yrittäjyyteen. Haluan vilpittömästi kirjoittaa sinulle sisältöä, joka osuu tavoitteeseensa, kuulostaa sinulta ja tukee sitä mitä teet. Sisältöä, joka löytyy hyvin googlesta ja auttaa sua tekemään lisää kauppaa.

Täsmäosaaminen

Järeämpi markkinointitoimisto palvelee sua paremmin, jos et vielä tiedä, mitä kaikkea tarvitset. Tai kun tarvitset sanaa, kuvaa, kokonaisuutta ja megaluokan ideoita. Mutta jos tarvitset vain kosketinsoittajan, älä tilaa koko bändiä.

Tiedätkö melko hyvin mitä haluat ja se liittyy kirjoittamiseen? Viestitä tai soita mulle. Vastaan sähköpostiin yleensä saman vuorokauden aikana. Lähetän sulle alustavan kustannus- ja aikatauluarvion ja ehkä pari ajatusta siitä, miten hommaa mielestäni kannattaisi edistää. Prosessi kevenee, ja saat nopeasti sitä, mille olisi just nyt tarvetta.

Kokemus

Okei, olen nelikymppinen pienen lapsen äiti, ja se todellakin haittaa työtä. Etenkin flunssakaudella pakka leviää säännöllisesti ja hommat siirtyvät. Se ketuttaa ja turhauttaa, mutta kuuluu asiaan. Viime hetken paniikkitilauksia kannattaa ehkä kysellä joltakin toiselta – perheettömältä – tekijältä.

Multa saat puolestaan kokemusta sanallisesta viestinnästä, yrittäjyydestä ja elämästä. Laajaa näkemystä niistä yhdessä ja erikseen. Samaistumispohjaa ja rentoa juttuseuraa. Elämänviisauksiakin saatan kertoa, ihan pyytämättäkin.

Sydän

En puhu hattaraa kun sanon, että rakastan kirjoittamista. Haltioiduin kirjaimista ja niiden järjestelemisestä jo alle kouluikäisenä. Vuosien varrella mulla ja kirjoittamisella on ollut, noh ehkä muutama kehityskeskustelu, mutta palo on tallella. Ei yrittäjyyden heilahteluja ja vastuuta jaksa, jos työstään ei tykkää.

Teen sitä, mitä olen aina halunnut tehdä, ja tekeminen maistuu edelleen joka päivä. Uskon ja tiedän, että into ja motivaatio näkyvät työtavassa ja valmiissa työssä. Haluan, että käsistäni lähtevä teksti on sekä itseni että tilaajan mielestä todella hyvä, ja myös palvelee hyvin tehtävässään. Onko mitään siistimpää kuin onnistumisen riemu?

Ota yhteys täällä!

Anna-Kaisa

Copywriter, joka rakastaa kirjoittamista, riuskaa liikuntaa ja yrittäjän vapautta. Jos ei nyt, niin milloin?

Edellinen
Edellinen

UKK, osa 3: ”Miten sä hinnoittelet?”

Seuraava
Seuraava

UKK, osa 1: ”Miten sulla on tapana toimia?”